Kundetilfredshed
Tlf.: +45 46 76 71 10 
 

Kundetilfredshed

For Cerfidan er det vigtigt, at kunderne er tilfredse og trygge ved deres valg af Cerfidan som samarbejdspartner. For at opretholde kundetilfredsheden måles der løbende og sættes aktivt ind i forhold til, at forbedre denne.

Cerfidan benytter flere parametre til at analysere kundetilfredsheden herunder kundetilfredshedsevalueringer. Kundetilfredsheden måles for udvalgte kunder indenfor KLS og ISO certificeringerne med en skala fra 1 til 10, hvor 10 er største grad af kundetilfredshed. Cerfidans mål er, at 90% af alle målinger skal være  9.

Der måles på bl.a. følgende punkter:

  • fyldestgørende information om forløbet
  • auditors forberedelse
  • auditors faglighed
  • auditors adfærd
  • det samlede forløb som helhed

 

Kontakt os

Lad os vide dit telefonnummer.
Lad os vide din besked.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev